Стратегічна сесія

Стратегічна сесія - це форма групової роботи, спрямована на вироблення стратегічних рішень, синхронізацію роботи команди, розробку плану дій під незалежною модерацією та експертизою. 

48780638383_3383cfd2d7_k_edited.png
48807782742_9cd0a22335_k_edited.png

Хто бере участь
у стратегічній сесії

У стратегічній сесії беруть участь власники та керівники компанії, які впливають на прийняття стратегічних рішень та створюють основний прибуток компанії.

Що можна визначити під час
стратегічної сесії?

IMG_6687_edited_edited.png

Цілі, проекти, ресурси

На підставі абміцій власника та цілей компанії будуть визначені основні виклики, лінії розвитку, ключові проекти, необхідні ресурси (для маркетингу зокрема)

Рекламні слогани

Рекламні слогани будуть відображати позиціонування та конкурентні переваги компанії

Цільова аудиторія

Буде визначена ядерна ЦА, яка має приносити найбільші гроші та на яку буде спрямована основна комунікація компанії 

Канали збуту

Будуть визначені особливості каналів збуту та маркетингові рішення для уникнення конфлікту інтересів між дилерами та заводом

Відбудова від конкурентів, позиціонування

Будуть визначені конкурентні переваги, які вигідно відрізнятимуть компанію від конкурентів та стануть атрибутами компанії

Канали комунікації

Для досягнення "серця" та "гаманця" покупця будуть визначені канали комунікації, якими користується ядерна ЦА