Аналіз імпорту с/г техніки 

Дає можливість визначити:

1) Обсяг імпорту як основну складову ємності ринку,

2) Частки ринку ТМ та імпортерів,

3) Розподіл техніки на нову та б/в,

4) Наявність конкуренції серед імпортерів за кожним типом техніки, 

5) Комплектацію, ціну, умови постачання кожної одиниці техніки.

 

Аналітичний звіт включає інформацію за такими типами техніки:

- зернобриральні комбайни та жниварки,

- трактори (колісні, гусеничні),

- грунтообробне знаряддя (просапні та зернові сівалки, борони, культиватори, глибокорозпушувачі, плуги, розкидачи мінеральних добрив, розподільники органічних добрив),

- обприскувачі (самохідні, причепні),

- прес-підбирачі.

 

Ці дані дадуть змогу аналізувати та приймати стратегічні рішення для бізнесу.    

Аналіз критеріїв, за якими агрохолдинги обирають постачальників с/г техніки 

Аналітична довідка:

1) Дослідження проведене методом телефонного опитування керівників підрозділів, які відповідають за купівлю техніки, 

2) Кількість опитаних агрохолдингів - 18,

3) "Вагові категорії" агрохолдингів: великі, середні, малі,

4) Загальний земельний банк опитаних агрохолдингів - 2,1 млн га. 

 

Дослідження містить таку інформацію:  

- перелік та земельний банк опитаних агрохолдингів,

- рейтинг критеріїв вибору постачальників с/г техніки.
 

Ці дані дадуть змогу аналізувати та приймати стратегічні рішення для бізнесу. 

Аналіз маркетингових витрат компаній -

постачальників с/г техніки 2017

Дає можливість визначити:

1)    Загальні витрати на маркетинг компаній-лідерів: перша десятка, друга десятка, третя десятка (грн).

2)    Витрати компаній-лідерів на маркетинг залежно від обороту (грн, %).

3)    Перелік та рейтинг засобів просування кожної компанії.

 

Цей аналіз дає можливість визначити витрати на маркетинг ваших конкурентів (вашої «вагової категорії»), а також компаній, до яких ви прагнете, приймати стратегічні рішення щодо засобів просування, маркетинг-міксу та маркетингових витрат.

Дослідження ефективності каналів комунікації

 

Проводилося методом опитування директорів, головних інженерів та агрономів компаній - с/г виробників України. 

 

У дослідженні ви знайдете відповіді на запитання:

1) Де аграрії шукають інформацію про техніку та її постачальників? Рейтинг засобів просування (друковані журнали, інтернет-сайти, дні поля, виставки, відеоролики, корпоративні видання, передачі на ТБ, сезонні ТО / знижки / акції, відвідування заводів-виробників, спонсорство загальновідомих заходів та чемпіонатів).
2) Які друковані журнали читають аграрії? Рейтинг друкованих журналів.
3) Які інтернет-сайти відвідують аграрії? Рейтинг інтернет-сайтів.

 

Ми опитали 54 с/г виробники та розбили їх на три сегменти: 
- від 1 000 до 10 000 Га (30 господарств), 
- від 10 000 до 50 000 Га (14 агрохолдингів),
- понад 50 000 Га (10 агрохолдингів).

Аналіз імпорту насіння 

Дає можливість визначити:

1) Обсяг імпорту як основну складову ємності ринку,

2) Частки ринку ТМ та імпортерів,

3) Розподіл за культурами, гібридами, посівними одиницями, вагою,

4) Рейтинг за типами культур (зернові, кормові, олійні, технічні).

 

Аналітичний звіт включає інформацію за такими культурами:

- кукурудза,

- соняшник,

- ріпак (ярий, озимий),

- сорго цукрове,

- буряки (кормові, цукрові).

 

Ці дані дадуть змогу аналізувати та приймати стратегічні рішення для бізнесу.

База господарств ТОП-50 агрохолдингів України

Ці дані дають можливість постачальникам с/г техніки визначити:

1) Концентрацію господарств по областях,

2) Регіональні пріоритети в демо-показах техніки,

3) Розташування складів запасних частин та сервісних майстерень. 

 

База господарств містить таку інформацію:  

- перелік та земельний банк ТОП-50 агрохолдингів,

- назви господарств вказаних агрохолдингів по областях,

- кількість га господарств агрохолдингів.
 

Аналіз продажу категорій харчової продукції

в торговельній мережі

Дає можливість визначити:

  1. Обсяг продажу категорій (м’ясна, молочна, хлібобулочна, кондитерська, снекова продукція), рейтинг підкатегорій (грн, %),

  2. Ширина матриці по кожній підкатегорії (кількість СКЮ),

  3. Обсяг продажу з вітрини, на полиці самообслуговування кожної підкатегорії (грн, %),

  4. Ступінь консолідації кожної підкатегорії (грн, %),

  5. Рейтинг виробників у кожній підкатегорії (грн, %, кг),

  6. Рейтинг цінових сегментів (високий, середній, низький) за шириною матриці (кількість СКЮ), обсягом продажу (грн, кг).

 

Ці дані дадуть змогу аналізувати та приймати стратегічні рішення для бізнесу.

Прогноз споживання щебеню при виконанні ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах загального користування 2018 - 2022

У дослідженні ви знайдете відповіді на запитання: 

1) Плани з будівництва та реконструкції доріг державного значення,  

2) Запланований об'єм робіт згідно Державної цільової 

економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки (км),

3) Витрата матеріалів (щебеню) на 1 км дороги різних категорій при капітальному та поточному середньому ремонті,

4) Витрата матеріалів для реалізації Програми  для доріг категорії IV (песимістичний прогноз) (т),  

5) Транспортне плече для кар’єрів різних областей (км), з урахуванням дорожніх робіт для доріг державного значення,

6) Обсяги фінансування та об’єми робіт доріг місцевого значення, згідно Переліку 2018 по областях (км, грн, т)

7) Витрата щебеню на запланований по областям об'єм робіт на 2018 рік (т)

Аналіз імпорту дорожньо-будівельної техніки 

Дає можливість визначити:

1) Обсяг імпорту як основну складову ємності ринку,

2) Частки ринку ТМ та імпортерів,

3) Розподіл техніки на нову та б/в,

4) Наявність конкуренції серед імпортерів за кожним типом техніки, 

5) Комплектацію, ціну, умови постачання кожної одиниці техніки.

 

Аналітичний звіт включає інформацію за такими типами техніки:  

- навантажувачі (телескопічні, фронтальні, вилкові),

- самоскиди,

- екскаватори (гусеничні, колісні),
- екскаватори-навантажувачі,
- котки,

- автогрейдери,

- асфальтоукладальники,

- бульдозери,

- мінінавантажувачі,

- мініекскаватори,

- мінікотки.

 

Ці дані дадуть змогу аналізувати та приймати стратегічні рішення для бізнесу. 

Аналіз реєстрацій сільськогосподарської

та дорожньо-будівельної техніки

Дає можливість визначити загальну кількість реєстрацій та зняття з обліку за типами техніки, ТМ, моделями, року випуску, областям та районам. 

 

Період: 2013-2014 роки

Типи с/г техніки: 192

Типи д/б техніки: 41

Типи іншої техніки: 167

Кількість реєстрацій та зняття з обліку: 42964 шт

Файл в програмі: Excel 2010

 

Аналіз реєстрацій дає можливість проаналізувати наявність техніки в областях України, визначити найбільш затребувані типи техніки, ТМ, моделі та прийняти стратегічні рішення щодо дилерства, асортименту складу запчастин або сервісного обслуговування.