ЯКЩО ВАША КОМПАНІЯ ПЛАНУЄ ВИХІД

НА РИНОК УКРАЇНИ

 

ДАМО ВІДПОВІДІ НА ТАКІ ПИТАННЯ 

ЯКЩО ВАША КОМПАНІЯ ВЖЕ ВЕДЕ ТОРГОВЕЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ

ДОПОМОЖЕМО ВИРІШИТИ ТАКІ ПРОБЛЕМИ

Чи має попит ваш товар/послуга

Хто має бути вашими клієнтами та принесе більше грошей

Який сегмент (нова чи б/в), а також тип техніки найбільш перспективні

Які культури та гібриди насіння мають найбільшу перспективу

Як використати сильні та слабкі сторони конкурентів 

Які додаткові послуги можуть зацікавити клієнтів

Через яких дилерів та в яких регіонах краще продавати

Скільки грошей витрачати на маркетинг, які засоби просування є найефективнішими

Визначення потреб клієнтів у товарах та послугах 

Низька конвертація замовлень у гроші (не всі замовлення доходять до рахунків та сплати)

Слабка лояльність та відтік клієнтів

Великий % товарних залишків, неправильне планування товару на складі

Неефективне витрачання грошей на маркетинг

Необхідність визначення конкурентних переваг компанії, позиціонування та відбудови від конкурентів

Слабка компетенція та мотивація персоналу

Відсутність стратегії, довгострокових цілей, плану розвитку компанії