План комунікацій для елеватора
Або як привабити навколишніх фермерів

Елеватору необхідна така система комунікації, за якої фермери могли б отримувати всю необхідну інформацію щодо послуг та переваг елеватора у системний та професійний спосіб.

Головна мета комунікації - створити екосистему на підставі взаємовигідних, прозорих, партнерських відносин елеватора з навколишніми фермерами.

 

silos for agricultural goods in a warehouse.jpg
 

Три етапи проекту

Дослідження
 

  • Які поточні цілі та завдання у нашого елеватора? Що треба зробити для їх виконання?

  • Які канали комунікації застосовують елеватори-конкуренти?

  • Як навколишні фермери отримують інформацію від інших елеваторів

Розробка стратегії та плану комунікацій

Стратегія комунікацій містить:

  • Цілі, завдання

  • Цільову аудиторію

  • Конкурентні переваги

  • Позиціонування

  • Рекламні слогани

План комунікацій містить:

  • Набір дієвих засобів просування

  • Щотижневий графік їх реалізації на 2022 рік

Реалізація плану комунікацій
 

  • Комунікація з фермерами має відбуватися комплексно, централізовано у професійний та системний спосіб

  • Вартість комунікації буде залежати від затвердженого плану та реалізації конкретних заходів

  • Реалізація плану може бути виконана компанією "МАРКОМ" або іншими підрядниками 

Відповіді на ваші запитання

Для просування власних послуг серед навколишніх фермерів, елеватори застосовують певний набір каналів комунікацій: персональний продаж, телефонний маркетинг, веб-сайти, відеоролики, дні відкритих дверей, спонсорство заходів місцевих громад, розсилка повідомлень, мобільні додатки, SMM.

Для просування власних послуг серед навколишніх фермерів, елеватори застосовують певний набір каналів комунікації: персональний продаж, телефонний маркетинг, веб-сайти, відео, дні відкритих дверей, спонсорство заходів місцевих громад, розсилка повідомлень, мобільні додатки, SMM.

Агрохолдинги-лідери пропонують своїм клієнтам комплексні ІТ-рішення з агрономії. Та лише одиниці просувають послуги своїх елеваторів через мобільні додатки. 

Розробка та впровадження власного мобільного додатку потребує часу, додаткового бюджету, залучення підрядників, керування та контролю їх роботи.  

Для просування власних послуг серед навколишніх фермерів, елеватори застосовують певний набір каналів комунікації: персональний продаж, телефонний маркетинг, веб-сайти, відео, дні відкритих дверей, спонсорство заходів місцевих громад, розсилка повідомлень, мобільні додатки, SMM.

Дослідження, розробка стратегії та плану комунікацій коштує 60 000 грн. 

Вартість включає дослідження, проведення стратегічної сесії для керівників елеватора, а також розробку стратегії комунікації та плану комунікацій на рік. 

Вартість третього етапу, реалізації плану комунікацій буде залежати від затвердженого плану, обраного підрядника, обсягу робіт та бюджету кожного окремого засобу просування.

Для просування власних послуг серед навколишніх фермерів, елеватори застосовують певний набір каналів комунікації: персональний продаж, телефонний маркетинг, веб-сайти, відео, дні відкритих дверей, спонсорство заходів місцевих громад, розсилка повідомлень, мобільні додатки, SMM.

ВАлера на єлеваторе.jpg