Метод
Телефонне опитування
Учасники
-
керівники з закупівлі ТМЦ (с/г техніки, насіння, добрив, ЗЗР),
-
керівники з виробництва,
-
головні агрономи,
-
головні інженери,
-
люди, які впливають на рішення щодо купівлі ТМЦ
Питання учасникам
1 / Де ви шукаєте інформацію про ТМЦ (с/г техніка, насіння, добрива, ЗЗР)
2 / Які аграрні виставки відвідуєте
3 / Які YouTube-канали переглядаєте
4 / Які аграрні інтернет-ресурси читаєте
5 / Які друковані видання читаєте
6 / За якими критеріями обираєте постачальників с/г техніки
7 / За якими критеріями обираєте постачальників насіння, добрив, ЗЗР
Про дослідження
Опитані агрохолдинги
1-10 тис. га
Олікка Агро Інвест, Ківшовата-Агро, ІХБіГ, ФГ Колос, Червоний маяк, СТОВ Інтер, Городнянські аграрні інвестиції, Сад, СФГ Астра, ДПДГ Шевченківське, Агродім-Іва, АФ Ободівка, ПОП Вперед, ФГ Світлана-С, ФГ Кулевча, МТС Ланнівська, АФ Дзвони, АФ Зоря-Агро, ФГ Дуліби, ФГ Кондор
10-50 тис. га
Успіх, Прометей, Кусто-Агро, Агріком, SSAH, Агро-Регіон, Земля і воля, AgroGeneration, AGR Group, Ічнянське
>50 тис. га
Нібулон, МХП, Кернел, Епіцентр Агро, ТАС-Агро, Астарта, Укрлендфармінг, ІМК, Vitagro, ACT
Переваги аналізу
Виконаний у вигляді графіків із рейтингами каналів просування та критеріями вибору постачальників ТМЦ
Це можливість ефективно використовувати маркетинговий бюджет
Кожен рейтинг підсумовується аналітичним висновком експерта
Є першим кроком для розробки ефективного плану комунікації
Це можливість визначити конкурентні переваги, позиціонування та УТП компанії
Це базовий аналітичний матеріал для проведення стратегічної сесії