top of page
Тракторы Припаркованные в Crop поле

Аналіз ефективності каналів комунікації

Де аграрії шукають інформацію про ТМЦ: сільськогосподарську техніку, насіння, добрива, ЗЗР?

За якими критеріями аграрії обирають постачальника ТМЦ? 

Метод 

Телефонне опитування 

Учасники 

  • керівники з закупівлі ТМЦ (с/г техніки, насіння, добрив, ЗЗР),

  • керівники з виробництва,

  • головні агрономи,

  • головні інженери,

  • люди, які впливають на рішення щодо купівлі ТМЦ 

Питання учасникам 

1 / Де ви шукаєте інформацію про ТМЦ (с/г техніка, насіння, добрива, ЗЗР)

2 / Які аграрні виставки відвідуєте
3 / Які YouTube-канали переглядаєте
4 / Які аграрні інтернет-ресурси читаєте
5 / Які друковані видання читаєте
6 / За якими критеріями обираєте постачальників с/г техніки
7 / За якими критеріями обираєте постачальників насіння, добрив, ЗЗР

Про дослідження

Летняя ферма

Опитані агрохолдинги

1-10 тис. га

Олікка Агро Інвест, Ківшовата-Агро, ІХБіГ, ФГ Колос, Червоний маяк, СТОВ Інтер, Городнянські аграрні інвестиції, Сад, СФГ Астра, ДПДГ Шевченківське, Агродім-Іва, АФ Ободівка, ПОП Вперед, ФГ Світлана-С, ФГ Кулевча, МТС Ланнівська, АФ Дзвони, АФ Зоря-Агро, ФГ Дуліби, ФГ Кондор

10-50 тис. га

Успіх, Прометей, Кусто-Агро, Агріком, SSAH, Агро-Регіон, Земля і воля, AgroGeneration, AGR Group, Ічнянське 

>50 тис. га

Нібулон, МХП, Кернел, Епіцентр Агро, ТАС-Агро, Астарта, Укрлендфармінг, ІМК, Vitagro, ACT

Переваги аналізу

Виконаний у вигляді графіків із рейтингами каналів просування та критеріями вибору постачальників ТМЦ

Це можливість ефективно використовувати маркетинговий бюджет

Кожен рейтинг підсумовується аналітичним висновком експерта

Є першим кроком для розробки ефективного плану комунікації

Це можливість визначити конкурентні переваги, позиціонування та УТП компанії

Це базовий аналітичний матеріал для проведення стратегічної сесії

Вартість

Лише аналіз 

10 000 грн

Аналіз

+

Стратегічна сесія

30 000 грн

Консультація 

по аналізу та стратегічній сесії

Безкоштовно

bottom of page